Sprängas?

Jag har så fruktanssvärt ont i mitt huvud, jag håller på att sprängas. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Har svårt att se och det blir bara suddigt när jag kollar på dataskärmen, usch usch usch. Får bara tänka positivt, om en vecka slutar vi, tjooohooo!
Jag sitter nu kvar i skolan, har gjort det i mer än en timme. Bestämde att sitta kvar så jag blir klar om min debatt, jag tycker personligen att den har blivit toppen!  Nu skriver jag lite engelska i väntan på att mamma ska plocka upp mig i skolan så vi kan övningsköra lite.
Sedan ska jag säkert träffa Matte, han gick härifrån för någon timme sen, buhu!! Nu ska jag gå och hämta lite vatten innan jag svimmar "igen"...

Lisa
Jag har så fruktanssvärt ont i mitt huvud, jag håller på att sprängas. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Har svårt att se och det blir bara suddigt när jag kollar på dataskärmen, usch usch usch. Får bara tänka positivt, om en vecka slutar vi, tjooohooo!
Jag sitter nu kvar i skolan, har gjort det i mer än en timme. Bestämde att sitta kvar så jag blir klar om min debatt, jag tycker personligen att den har blivit toppen!  Nu skriver jag lite engelska i väntan på att mamma ska plocka upp mig i skolan så vi kan övningsköra lite.
Sedan ska jag säkert träffa Matte, han gick härifrån för någon timme sen, buhu!! Nu ska jag gå och hämta lite vatten innan jag svimmar "igen"...

Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback