Tisdag

Matte nationella är helt avklarat nu, yeah! Så nu är det bara att ta det lugnt och andas ut. Har dock historian + svenskan kvar som ska vara inlämnad imorgon, är klar men måste kolla igenom. Idag har jag bara suttit och skrivit historia och varit hos Malin och fixat håret. Nu är jag hemma hos Mattias igen, han duschar så jag väntar på att han ska bli klar för då ska vi kolla lite film och plugga.

Matte nationella är helt avklarat nu, yeah! Så nu är det bara att ta det lugnt och andas ut. Har dock historian + svenskan kvar som ska vara inlämnad imorgon, är klar men måste kolla igenom. Idag har jag bara suttit och skrivit historia och varit hos Malin och fixat håret. Nu är jag hemma hos Mattias igen, han duschar så jag väntar på att han ska bli klar för då ska vi kolla lite film och plugga.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

haha jaa sörru det är jag :) har du saknat mig eller? (a)

2009-05-19 | 20:55:44
Bloggadress: http://rebeccaandren.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback