Torsdag

Du var man pigg igen då, hittade massa fint igår med Erika, bla. skor, linne, klänning till brors student, smink och lite sånt som man alltid behöver. Mattias gick precis hem eftersom han skulle gymma idag. Jag ska ut och sjön med Erika och Philip och massa andra om någon timme, sedan ska jag och Mattias äta middag här hemma idag och bara ta det lugnt! Vi är nämligen själva hemma hela helgen..(: Nu ska jag hoppa in i duschen.
Du var man pigg igen då, hittade massa fint igår med Erika, bla. skor, linne, klänning till brors student, smink och lite sånt som man alltid behöver. Mattias gick precis hem eftersom han skulle gymma idag. Jag ska ut och sjön med Erika och Philip och massa andra om någon timme, sedan ska jag och Mattias äta middag här hemma idag och bara ta det lugnt! Vi är nämligen själva hemma hela helgen..(: Nu ska jag hoppa in i duschen.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback