dammigt på tangenterna..

haha, ja rubriken säger allt!
Nu var det åter igen en oehört låång tid sedan jag hörde av mig sist, men sånt är livet när man har en fantastisk pojkvän att tänka på, massa underbara prov/inlämingar och sköta, sen har man sina wunderfulla kompisarsom står först på listan! Men nu är jag tillbaka "igen" och ska bara berätta att jag lever och jag och Mattias mår toppen!

Nu är det helg igen - fort tiden har gått sedan lovet tog slut! och i helgen har det hänt och kommer att hände massa skojj! Min underbara bror har kommit hem från lumpen (hemma över helgen) och då hakade hans söta "brutta" Elin med också (äntligen är hon tillbaka) Idag blev det stan för att köpa ny skidjacka, (gissa vilket kap jag har hittat) är över lycklig om jag säger så! Och nu har vi ätit en god middag + fika och nu ska vi snart slå oss ner i soffan och kolla massa film (sova relativt tidigt eftersom mattias har match imorgon kl 13.00)

Så, så ser vårt liv ut, inga stora förändringar måste jag säga!
ha det toppen!


(Jacka från Volcom 2400 kr, är dukitig nöjd, blir vita byxor till också!)
haha, ja rubriken säger allt!
Nu var det åter igen en oehört låång tid sedan jag hörde av mig sist, men sånt är livet när man har en fantastisk pojkvän att tänka på, massa underbara prov/inlämingar och sköta, sen har man sina wunderfulla kompisarsom står först på listan! Men nu är jag tillbaka "igen" och ska bara berätta att jag lever och jag och Mattias mår toppen!

Nu är det helg igen - fort tiden har gått sedan lovet tog slut! och i helgen har det hänt och kommer att hände massa skojj! Min underbara bror har kommit hem från lumpen (hemma över helgen) och då hakade hans söta "brutta" Elin med också (äntligen är hon tillbaka) Idag blev det stan för att köpa ny skidjacka, (gissa vilket kap jag har hittat) är över lycklig om jag säger så! Och nu har vi ätit en god middag + fika och nu ska vi snart slå oss ner i soffan och kolla massa film (sova relativt tidigt eftersom mattias har match imorgon kl 13.00)

Så, så ser vårt liv ut, inga stora förändringar måste jag säga!
ha det toppen!


(Jacka från Volcom 2400 kr, är dukitig nöjd, blir vita byxor till också!)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
elin:

hihi du är så söt!<3

2009-11-08 | 21:29:01
Bloggadress: http://elin.landhager.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback