dagen är inne.

Äntligen är dagen här som vi har väntat på så sjukt länge! :D
det ska verkligen bli skit msyigt det här...
Vi vaknade nyss men innan vi klev upp skedde våra vanliga krig, därefter kunde jag äntligen sätta mig vid datorn! HAn ligger fortfarande kvar i sängen med bärbaraoch spelar poker, suck! ;)

MEn vi ska snart ner och få i oss lite frulle, sen blir det att fixa och sen ta oss till tåget till stan (pappa hade möten i stan i morse så pappa och mamma åkte in tidiigare så fick vi ta tåget)  I stan blir det shopping sen ta oss till terminalen där birka paradise avågr kl 18.00

BTW: jag har äntligen bestämt mig för att köpa en ny skidjacka iår (igen, men men sånt ät livet)


                                         Underbara jacka från Oneill :D

Äntligen är dagen här som vi har väntat på så sjukt länge! :D
det ska verkligen bli skit msyigt det här...
Vi vaknade nyss men innan vi klev upp skedde våra vanliga krig, därefter kunde jag äntligen sätta mig vid datorn! HAn ligger fortfarande kvar i sängen med bärbaraoch spelar poker, suck! ;)

MEn vi ska snart ner och få i oss lite frulle, sen blir det att fixa och sen ta oss till tåget till stan (pappa hade möten i stan i morse så pappa och mamma åkte in tidiigare så fick vi ta tåget)  I stan blir det shopping sen ta oss till terminalen där birka paradise avågr kl 18.00

BTW: jag har äntligen bestämt mig för att köpa en ny skidjacka iår (igen, men men sånt ät livet)


                                         Underbara jacka från Oneill :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Fashionproject:

En splitterny blogg har startat! Vi ger dig en guidning i modevärlden och tipsar dig om hur du blir hetast i höstmörkret och vinterkylan. Vi visar vägen till fynden, önskeplaggen och trenderna.



Besök oss på: www.fashionproject.se

2009-10-29 | 16:23:57
Bloggadress: http://fashionproject.se/
elin:

ska du köpa den coola som du provade i den sportaffären vi var inne i innan vi åt på restaurangen:D?

2009-10-30 | 00:15:40
Bloggadress: http://elin.landhager.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback