du är guld värd

äntligen kom min älskade bror hem efter mycket längtan, äntligen får man någon att bråka, slå, retas och i själva verket ha en himla rolig tid med! äntligen kan jag säga. Sen pricken över i:t så hade han köpt med sen en fantastisk parfym "gucci flora" du är helt guld värd, tack tack och oerthört tack Johan.

äntligen kom min älskade bror hem efter mycket längtan, äntligen får man någon att bråka, slå, retas och i själva verket ha en himla rolig tid med! äntligen kan jag säga. Sen pricken över i:t så hade han köpt med sen en fantastisk parfym "gucci flora" du är helt guld värd, tack tack och oerthört tack Johan.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Veronika:

Luktar mycket gott D

2009-10-11 | 00:21:54
Bloggadress: http://veronikascrib.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback