Foto.

En regnig onsdag + foto, det kan ju nästan inte bli bättre!
Men nu spriker vädret upp och foto lektionen är snart slut..Den här dagen spenderas dels i skolan, sen blir det hem och plugga gärnet (naturkunskap b prov imorgon) sen kommer Mattias hem till mig efter hans träning vid 16.00 för att äta lite middag, sen blir det plugg därefter.

Senare ikväll blir det hockey uppe i ishallen med Mattias..får se hur det går för grabbarna idag! hejja hejja!

Nu ska jag och min BFF rebecca dra för att äta en snabb lunch, sen blir det matematik med tobbe! woho!
Ha det bäst!

En regnig onsdag + foto, det kan ju nästan inte bli bättre!
Men nu spriker vädret upp och foto lektionen är snart slut..Den här dagen spenderas dels i skolan, sen blir det hem och plugga gärnet (naturkunskap b prov imorgon) sen kommer Mattias hem till mig efter hans träning vid 16.00 för att äta lite middag, sen blir det plugg därefter.

Senare ikväll blir det hockey uppe i ishallen med Mattias..får se hur det går för grabbarna idag! hejja hejja!

Nu ska jag och min BFF rebecca dra för att äta en snabb lunch, sen blir det matematik med tobbe! woho!
Ha det bäst!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback