lovlovlov

badlisa, måste jag säga. Jag måste skärpa mig nu, för det här håller inte! Blogga är sjukt kul, så varför gör jag inte det? :S
menmen, allt är lugnt här i svängarna, allt flyter på som det ska och nu är det för tusan höst lov. Då har jag både tid och lust med bloggandet!

Lovet börjar med en hel kväll med min bästa bästa Gabriella, sen kommer Mattias hit och sover. toppen trevligt!
Imorgon är det hockeydags igen, men som läget ligger just nu kommer Mattias inte spela eftersom han skda sig igår. Men men vinden kan vända, som vi hoppas!

Nu väntar jag på Bella som kommer om en timme ungefär och sen blir det idolkväll och bad för hela slanten. puss
badlisa, måste jag säga. Jag måste skärpa mig nu, för det här håller inte! Blogga är sjukt kul, så varför gör jag inte det? :S
menmen, allt är lugnt här i svängarna, allt flyter på som det ska och nu är det för tusan höst lov. Då har jag både tid och lust med bloggandet!

Lovet börjar med en hel kväll med min bästa bästa Gabriella, sen kommer Mattias hit och sover. toppen trevligt!
Imorgon är det hockeydags igen, men som läget ligger just nu kommer Mattias inte spela eftersom han skda sig igår. Men men vinden kan vända, som vi hoppas!

Nu väntar jag på Bella som kommer om en timme ungefär och sen blir det idolkväll och bad för hela slanten. puss
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback