mys med min man

Har varit en lååång dag känns det som, men ändå en otroligt lugn och skön söndag! Det började med lååång promenad med hundarna, sen duschm fix & trix sen blev man upplockad av Erika som sedan körde in till stan. Det blev handbollskollande och damerna vann med 32-19 bra tjejer!
Nu kom jag precis hem till en riktig super glad Mattias (underbart) Känns som en evighet sedan vi sågs sist, men det var för 24 timmar sen! Aldrig sova utan dig igen! :D

Nu ska vi krypa ner i sängen och sätta på en film och sedan blir det masage! underbart att du är hemma igen!

Skola imorgon och sen körkortsplugg! tjingeling! :D

Har varit en lååång dag känns det som, men ändå en otroligt lugn och skön söndag! Det började med lååång promenad med hundarna, sen duschm fix & trix sen blev man upplockad av Erika som sedan körde in till stan. Det blev handbollskollande och damerna vann med 32-19 bra tjejer!
Nu kom jag precis hem till en riktig super glad Mattias (underbart) Känns som en evighet sedan vi sågs sist, men det var för 24 timmar sen! Aldrig sova utan dig igen! :D

Nu ska vi krypa ner i sängen och sätta på en film och sedan blir det masage! underbart att du är hemma igen!

Skola imorgon och sen körkortsplugg! tjingeling! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mathilda:

Sv: Okej :) Allt är toppen här också! :D Vad gör du då? :)

2009-10-11 | 21:17:21
Bloggadress: http://mathilda.blogg.se/
My:

ja man behvöer ta det lite lungt ibland :D

2009-10-11 | 21:41:53
Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/
Veronika:

sv: Joo man lär väl ta sig uppåt tyvärr men annars har jag romme alpin fem minter från mitt hem, det är perfekt :)

2009-10-11 | 22:25:07
Bloggadress: http://veronikascrib.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback