sjuk och ensam

Jadu..ännu en natt med dålig sömn, förstår inte vad som händer inom mig..men men kommer tillbaka sen!
Jag somnade som vanligt framför tv:n med fruktansvärt ont i magen, hoppades att det skulle gå över till idag, men icke sa nicke. Mattias däremot kämpade på att se fimen färdigt men jag vaknade dock när han stängde av tv:n och höll på..haha

När jag vaknade imorse var värken fortfarande kvar så jag beslöt mig för att stanna hemma och vila idag så jag är pigg och så tills imorgon. 
Mattias knata iväg och jag somnade om, nu sitter jag lite vid datorn för att starta mitt pluggande, får se hur mycket ord jag har, eftersom vädret är på topp tänkte jag gå ut och ta lite luft sen..

Vi hörs senare! tjing!

Jadu..ännu en natt med dålig sömn, förstår inte vad som händer inom mig..men men kommer tillbaka sen!
Jag somnade som vanligt framför tv:n med fruktansvärt ont i magen, hoppades att det skulle gå över till idag, men icke sa nicke. Mattias däremot kämpade på att se fimen färdigt men jag vaknade dock när han stängde av tv:n och höll på..haha

När jag vaknade imorse var värken fortfarande kvar så jag beslöt mig för att stanna hemma och vila idag så jag är pigg och så tills imorgon. 
Mattias knata iväg och jag somnade om, nu sitter jag lite vid datorn för att starta mitt pluggande, får se hur mycket ord jag har, eftersom vädret är på topp tänkte jag gå ut och ta lite luft sen..

Vi hörs senare! tjing!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
HANNA:

jo , allt bra med mej :D sj?

2009-10-05 | 16:29:16
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/
FRIDA - It´s all about me:

Sv; Åh, tack så jätte mycket! :D

2009-10-05 | 17:28:31
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/
alexandra:

åh, tack :) jovars, det är bra :) hur är det själv?

2009-10-05 | 19:13:17
Bloggadress: http://asahlen.blogg.se/
alexandra:

härligt härligt :)

2009-10-06 | 18:50:17
Bloggadress: http://asahlen.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback