söndag

Jahapp, då var det sista dagen på helgen - men äsch man ska inte deppa för det, eftersom det är LOOOV!
gårdagens match slutade 8-4 till nynäs (NHC-Flempan) Efter matchen blev det middag hemma hos Mattias och sen blev det helkväll med mys.

Dagen ska spenderas i ishallen eftersom Manne har match (mattias lillebror) sen blir det lite plugg efter det, sen ikväll kommer Mattias eftersom han har träning efter matchen! Sen måste jag även berätta att nervositeten börjar komma eftersom vi ska köra Gillingebanan imorgon inför körkortet, men det kommer bli bra, menmen! :)

¨Så nu vet nu hur min dag och morgondag kommer se ut, kul kul!
Jahapp, då var det sista dagen på helgen - men äsch man ska inte deppa för det, eftersom det är LOOOV!
gårdagens match slutade 8-4 till nynäs (NHC-Flempan) Efter matchen blev det middag hemma hos Mattias och sen blev det helkväll med mys.

Dagen ska spenderas i ishallen eftersom Manne har match (mattias lillebror) sen blir det lite plugg efter det, sen ikväll kommer Mattias eftersom han har träning efter matchen! Sen måste jag även berätta att nervositeten börjar komma eftersom vi ska köra Gillingebanan imorgon inför körkortet, men det kommer bli bra, menmen! :)

¨Så nu vet nu hur min dag och morgondag kommer se ut, kul kul!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
elin:

lycka till:)

2009-10-25 | 22:56:15
Mojsan:

Gillinge är Såååå kul ju! :D Vill göra det igen.

2009-10-26 | 19:20:46
Bloggadress: http://myaxel.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback