uppe med tuppen.

Idag har jag sovit fantastiskt gott måste jag säga. Tröts att Mattias rörde sig otroligt mycket, menmen det är sånt som händer.
Som sagt det var körteori som gällde igår, det var skit lärande, så nu är man på G att ta körkortet såfort man fyller sina 18 bast.
just nu: Ligger fortfarande kvar i sängen och är klar vaken trotts att jag har sovmorgon till 11.30. Men jag tar mig till skolan tidigare idag för att framkalla mina analoga bilder!

Nu ska jag stänge ner bärbar-ätafrukost-fixa mig-ladda över låtar på ipod..tjingeeeling! :D

Idag har jag sovit fantastiskt gott måste jag säga. Tröts att Mattias rörde sig otroligt mycket, menmen det är sånt som händer.
Som sagt det var körteori som gällde igår, det var skit lärande, så nu är man på G att ta körkortet såfort man fyller sina 18 bast.
just nu: Ligger fortfarande kvar i sängen och är klar vaken trotts att jag har sovmorgon till 11.30. Men jag tar mig till skolan tidigare idag för att framkalla mina analoga bilder!

Nu ska jag stänge ner bärbar-ätafrukost-fixa mig-ladda över låtar på ipod..tjingeeeling! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Amanda:

Jätte fin bild lisa! <3

2009-10-16 | 17:43:23
Bloggadress: http://atheodora.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback