Fredags mys.

En riktigt härlig sovmorgon är vad jag fick i morse. Mattias klev upp och jag låg kvar i sängen en stund. Men sen steg jag upp eftersom jag verklgien inte orka stressa. Så det blev frukost vid datorn i Mattes rum, sen städade jag undan lite i rummet, efter ett tag begav jag mig till bussen. Och nu har vi Historia B- vi skriver om Rwanda! ska snart sätta igång :)

En riktigt härlig sovmorgon är vad jag fick i morse. Mattias klev upp och jag låg kvar i sängen en stund. Men sen steg jag upp eftersom jag verklgien inte orka stressa. Så det blev frukost vid datorn i Mattes rum, sen städade jag undan lite i rummet, efter ett tag begav jag mig till bussen. Och nu har vi Historia B- vi skriver om Rwanda! ska snart sätta igång :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Louise:

Minnen för livet, med den bilden!

2009-09-25 | 13:37:06
Hanna:

Sv: Ja jag håller definitivt med dig Lisa, vi kör på det :D

2009-09-25 | 14:57:56
jackie:

jättefin bild på dig hjärtat!

2009-09-26 | 16:26:33
denise:

har du varit blond?? :P haha

2009-10-07 | 10:40:45
Bloggadress: http://diddiis.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback