hem ljuva hem

känslan kan inte bli så mycket bättre, det är för tusan helg (åter igen, tiden går så fort)
Sen är jag desutom själv hemma hela helgen, så det ska bli massa mys med min prins sen hockey tittande helg :D
Mattias flyttar in redan idag. Men han har träning innan så jag ska se till att fixa mat och allt innan han kommer.
Och erika kommer också, eftersom hon inte hade någonting att göra ikväll, och det ska bli super mys. Hemgjord pizza med massa godis + idol, mys mys!
men nu ska jag och Erika och händla mat, vi hörs senare :)

känslan kan inte bli så mycket bättre, det är för tusan helg (åter igen, tiden går så fort)
Sen är jag desutom själv hemma hela helgen, så det ska bli massa mys med min prins sen hockey tittande helg :D
Mattias flyttar in redan idag. Men han har träning innan så jag ska se till att fixa mat och allt innan han kommer.
Och erika kommer också, eftersom hon inte hade någonting att göra ikväll, och det ska bli super mys. Hemgjord pizza med massa godis + idol, mys mys!
men nu ska jag och Erika och händla mat, vi hörs senare :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback