Söndag

ligger i sängen och hostar exakt hela tiden, det är verkligen jätte jobbigt eftersom det är en sån kraftig hosta och jag har haft det i flera dagar nu. Men det ska snart gå över.
Ska precis gå ner och slänga i mig en macka och därefter blir det ishallen med Rebecca och Jocke för att kolla Mattes match. Efter matchen blir det hem hit och plugga lite sen blir det ishallen igen (a-lagsmatch)
Men den mesta tiden av dagen kommer gå åt till pluggandet!
ligger i sängen och hostar exakt hela tiden, det är verkligen jätte jobbigt eftersom det är en sån kraftig hosta och jag har haft det i flera dagar nu. Men det ska snart gå över.
Ska precis gå ner och slänga i mig en macka och därefter blir det ishallen med Rebecca och Jocke för att kolla Mattes match. Efter matchen blir det hem hit och plugga lite sen blir det ishallen igen (a-lagsmatch)
Men den mesta tiden av dagen kommer gå åt till pluggandet!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emilia ♥:

Ja har precis sett klart en film, vi hade iallafall tur med vädret igen! sett den?(A) super rolig haha.

ska snart me mamma o hunden på marknad, dusjälv? =)

2009-09-06 | 13:08:24
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/
Emilia ♥:

Ja den är riktigt bra, du borde se den ju :)

okeej vad trevligt, ska ni göra ikväll?:D

2009-09-06 | 17:29:07
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback