tända ljus och musik!

Kom precis hem från Mattias, det blev middag med massa mys, men jag känner mig så himla trött så jag begav mig hem efter middagen för att vila hemma lite, och nu har jag fått i gång lite levande ljus och lyssnar på musik för att lugna mig (har varit på dåligt humör hela dagen) för att snart lägga mig i min nybäddade säng och få en hel natts sömn!

Imorgon bitti blir det hockey hockey hockey sedan blir det plugg med Mattias sen sova hos mig! Så jag hör av mig imorgon! sov så gott!

Kom precis hem från Mattias, det blev middag med massa mys, men jag känner mig så himla trött så jag begav mig hem efter middagen för att vila hemma lite, och nu har jag fått i gång lite levande ljus och lyssnar på musik för att lugna mig (har varit på dåligt humör hela dagen) för att snart lägga mig i min nybäddade säng och få en hel natts sömn!

Imorgon bitti blir det hockey hockey hockey sedan blir det plugg med Mattias sen sova hos mig! Så jag hör av mig imorgon! sov så gott!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback