underbar helg.

Helgen i Göteborg kunde inte blivit mycket bättre, vi hade så otrligt kul. Sen bodde vi så fruktansvärt bra också, tack tack för en trevligt helg.
Sen fick vi handlat lite igår innan vi hoppade på tåget, det blev ett par nya skor + en ny tröja.
Efter ett tag på¨tåget märkte dom att det var något fel på vagnarna så om vi ville komma hem säkert till Stockholm var vi tvungna att stanna i Skövde i 50 min. Men men det gjorde inte mig något eller någon annan av vårat sällskap. När vi kom fram till Stockholm mötte jag upp Mattias vid Gullmars för att följa med på hockeymatch i Vallentuna. 2-2 slutade den!
Och idag är det måndag - som innebebär skola för en hel del och sen efter skolan ska Mattias tatuera sig så det är hur min¨måndag ser ut.
Helgen i Göteborg kunde inte blivit mycket bättre, vi hade så otrligt kul. Sen bodde vi så fruktansvärt bra också, tack tack för en trevligt helg.
Sen fick vi handlat lite igår innan vi hoppade på tåget, det blev ett par nya skor + en ny tröja.
Efter ett tag på¨tåget märkte dom att det var något fel på vagnarna så om vi ville komma hem säkert till Stockholm var vi tvungna att stanna i Skövde i 50 min. Men men det gjorde inte mig något eller någon annan av vårat sällskap. När vi kom fram till Stockholm mötte jag upp Mattias vid Gullmars för att följa med på hockeymatch i Vallentuna. 2-2 slutade den!
Och idag är det måndag - som innebebär skola för en hel del och sen efter skolan ska Mattias tatuera sig så det är hur min¨måndag ser ut.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback