:D

Dagens gick helt strålande, bytte lite tröjor till Mattias, jag köpte en klänning till 18 års dagen och påskmiddagen. Sen köpte Erika ett paket till mig (undra vad det kan vara i det) :D. Men det bästa av allt var att jag fick ett helt underbart fint halsband av Mattias, bugar och bakor hjärtat. När vi kom hem till mig möttes vi av Johan och Elin som precis kommit hem, kanon trevligt :) Nu har jag hunnit med massa körkortsprov och en liten middag. Mattias kommer nämligen snart och hämtar upp miig för att åka en liten runda innan alla vi drar oss till Linda. Det ska bli kanon trevligt. Vi hörs mer imorgon! :)

                                                        ( i din famn mår jag som bäst )
 

Dagens gick helt strålande, bytte lite tröjor till Mattias, jag köpte en klänning till 18 års dagen och påskmiddagen. Sen köpte Erika ett paket till mig (undra vad det kan vara i det) :D. Men det bästa av allt var att jag fick ett helt underbart fint halsband av Mattias, bugar och bakor hjärtat. När vi kom hem till mig möttes vi av Johan och Elin som precis kommit hem, kanon trevligt :) Nu har jag hunnit med massa körkortsprov och en liten middag. Mattias kommer nämligen snart och hämtar upp miig för att åka en liten runda innan alla vi drar oss till Linda. Det ska bli kanon trevligt. Vi hörs mer imorgon! :)

                                                        ( i din famn mår jag som bäst )
 

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Åhhh gumman, jag kan inte beskriva hur glad jag är för din skull! Det känns så jävla skönt att se dig le igen! Jag älskar dig

2010-04-03 | 10:30:40
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback