FREDAG

Gårdagen blev jätte mysig, vi åkte in till stan och fixa lite grejor, sen mötte vi upp the Rebeccas, sen drog vi oss mot bion "The bounty hunter"? (stavarN) Den var kanon bra, haha. När vi hade kommit hem till hålan igen plockade jag upp min lilla prins för att köra hem honom till mig. När vi kom hem hoppade vi in i duschen, sen kolla vi på film och pratade.

Har precis kört iväg honom till skolan, en viss annan börjar inte förens 11.30, mycket skönt, mycket skönt. Idag blir det akut shoppa som gäller, måste nämligen fixa ett par nya klackskor inför Adams lilla party imorgon. Så jag och Erika kör in till Länna efter skolan idag, sen blir det jobb och kolla fotboll som gället!


l i v e  l i f e!
Gårdagen blev jätte mysig, vi åkte in till stan och fixa lite grejor, sen mötte vi upp the Rebeccas, sen drog vi oss mot bion "The bounty hunter"? (stavarN) Den var kanon bra, haha. När vi hade kommit hem till hålan igen plockade jag upp min lilla prins för att köra hem honom till mig. När vi kom hem hoppade vi in i duschen, sen kolla vi på film och pratade.

Har precis kört iväg honom till skolan, en viss annan börjar inte förens 11.30, mycket skönt, mycket skönt. Idag blir det akut shoppa som gäller, måste nämligen fixa ett par nya klackskor inför Adams lilla party imorgon. Så jag och Erika kör in till Länna efter skolan idag, sen blir det jobb och kolla fotboll som gället!


l i v e  l i f e!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Candy ♥:

hahaa, förlåt gumman!

Den är jätte fin och du är jätte duktig :)<3

2010-04-23 | 10:24:14
Bloggadress: http://candys.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback