mot stan

Gårdagen blev verkligen lyckad. Vi satt runt en eld som var lite envis eftersom den aldrig ville tändas, efter mycket tändvätska, kämparglöd och vilja började det äntligen se ut som en eld och det tackar jag mig själv för :D
Hade min prins bredvid mig hela tiden och det var verkligen helt underbart mysigt! Nu ska jag snart börja fixa mig för att köra in till stan med Erika. Vi ska nämligen shoppa lite, möta upp Louise och senare gå på smink-kurs. Det var även tänkt att vi skulle ut och testa en krogrunda, men det har blivit en hel del festande på sista tiden, så vi avstår tills nästa helg (då j*vlar). Nu såg jag att klockan bara flyger iväg, tjingeling :D

Gårdagen blev verkligen lyckad. Vi satt runt en eld som var lite envis eftersom den aldrig ville tändas, efter mycket tändvätska, kämparglöd och vilja började det äntligen se ut som en eld och det tackar jag mig själv för :D
Hade min prins bredvid mig hela tiden och det var verkligen helt underbart mysigt! Nu ska jag snart börja fixa mig för att köra in till stan med Erika. Vi ska nämligen shoppa lite, möta upp Louise och senare gå på smink-kurs. Det var även tänkt att vi skulle ut och testa en krogrunda, men det har blivit en hel del festande på sista tiden, så vi avstår tills nästa helg (då j*vlar). Nu såg jag att klockan bara flyger iväg, tjingeling :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback