nej men nu är det såhär...

att jag kan börja med att tillägga att huset som är på bilden i föregående inlägg är inte det huset vi ska bygga, men jag kan säga en sak, det kommer väll ungeföär se ut såhär. Vi har träffat en hel del arkitekter, och det finns en hel del kvar som vi ska träffa, och det kommer bli sååå spännande och roligt!

Sen kan jag även berätta att tomten ligger i nynäshamn och det är inte så långt ifrån där vi bor idag!
att jag kan börja med att tillägga att huset som är på bilden i föregående inlägg är inte det huset vi ska bygga, men jag kan säga en sak, det kommer väll ungeföär se ut såhär. Vi har träffat en hel del arkitekter, och det finns en hel del kvar som vi ska träffa, och det kommer bli sååå spännande och roligt!

Sen kan jag även berätta att tomten ligger i nynäshamn och det är inte så långt ifrån där vi bor idag!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback