säger bara en sak: HEL GALET

Gårdagen spenderades först och främst på jobbet med Erika, sen blev det snabba takter hem för att duscha, fixa oss och se till att man såg någerlunda okej ut. Sen, med lite stress och högklackar såg vi till att hinna till tåget i tid, och det gjorde vi, så då började resan hem mot Adam. Kan ju börja med att tacka Adam och hans familj för en skit trevlig kväll, sen kan jag tacka alla andra som var med för en super kväll, haha. Men iallafall, vi började festandet kl 16.00 hemma hos adam, sen runt 21.30 drog vi oss vidare in mot "the bridge" bara för att vi inte kom på något annat ställe som vi var sugna på. Men kvällen var sjukt rolig och underhållande, TACK som F*N för underbart sällskap.

Mattias hämtade oss (så underbar som han är) vid t-centralen runt halv 3, så det blev en sen kväll men otroligt rolig (vet inte hur många gånger jag har sagt det nu,men men) Jag hade precis somnat då Mattias började klaga på hur mycket jag snarka pga förkylningen, så jag sov i johan rum och Mattias sov i mitt, KNÄPPIS är vad du är! :D

HAr precis skjutsat Mattias och Antos till gymmet, nu blir det promenad med Erika och sen träffa Adam! :)

Gårdagen spenderades först och främst på jobbet med Erika, sen blev det snabba takter hem för att duscha, fixa oss och se till att man såg någerlunda okej ut. Sen, med lite stress och högklackar såg vi till att hinna till tåget i tid, och det gjorde vi, så då började resan hem mot Adam. Kan ju börja med att tacka Adam och hans familj för en skit trevlig kväll, sen kan jag tacka alla andra som var med för en super kväll, haha. Men iallafall, vi började festandet kl 16.00 hemma hos adam, sen runt 21.30 drog vi oss vidare in mot "the bridge" bara för att vi inte kom på något annat ställe som vi var sugna på. Men kvällen var sjukt rolig och underhållande, TACK som F*N för underbart sällskap.

Mattias hämtade oss (så underbar som han är) vid t-centralen runt halv 3, så det blev en sen kväll men otroligt rolig (vet inte hur många gånger jag har sagt det nu,men men) Jag hade precis somnat då Mattias började klaga på hur mycket jag snarka pga förkylningen, så jag sov i johan rum och Mattias sov i mitt, KNÄPPIS är vad du är! :D

HAr precis skjutsat Mattias och Antos till gymmet, nu blir det promenad med Erika och sen träffa Adam! :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback