schleten

          
Chris B - Fallin down

Kan ju börja med att ge er en liten söt gäsp här framför datorn. Jag är så himlans trött och sängen lockar mer och mer för varje sekund. Dagen var fullpackad (som vanligt), jag spenderade tiden med skola, gratta Adam, umgås med älsklingen, gick promenad med hundarna, möte med jobbet och nu sitter jag här trött, seg och otroligt laddad inför nattens sömn. Skulle egentligen fatta mig relativt kort, men tv:n tallar, musiken spelar och mobilen ringer, så det tar allting längre tid än väntat. Men nu ska jag försöka avrunda det lilla inlägget.

Kan även nämna att imorgon blir det stan med min lilla prinsesssa Erika, vi ska bränna av lite pengar, umgås och sedan blir det pricken över i:t = BIO!

Men nu sammarbetar inte fingrarna och hjärnan längre, så sovgott och dröm sött. PS: I love you Mattias!

          
Chris B - Fallin down

Kan ju börja med att ge er en liten söt gäsp här framför datorn. Jag är så himlans trött och sängen lockar mer och mer för varje sekund. Dagen var fullpackad (som vanligt), jag spenderade tiden med skola, gratta Adam, umgås med älsklingen, gick promenad med hundarna, möte med jobbet och nu sitter jag här trött, seg och otroligt laddad inför nattens sömn. Skulle egentligen fatta mig relativt kort, men tv:n tallar, musiken spelar och mobilen ringer, så det tar allting längre tid än väntat. Men nu ska jag försöka avrunda det lilla inlägget.

Kan även nämna att imorgon blir det stan med min lilla prinsesssa Erika, vi ska bränna av lite pengar, umgås och sedan blir det pricken över i:t = BIO!

Men nu sammarbetar inte fingrarna och hjärnan längre, så sovgott och dröm sött. PS: I love you Mattias!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Snygging!

2010-04-21 | 21:45:56
Bloggadress: http://reb-ka.devote.se
Candy ♥:

Vad har du för typ snitt på din text gullunge? :)

2010-04-22 | 18:17:45
Bloggadress: http://candys.blogg.se/
Rebecca:

Så jävla fin gumman!

2010-04-23 | 11:44:16
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback