Singing in the rain

Nu får jag ge mig själv en hel del beröm efter två hela updates inom loppet av 2 minuter (klappar mig själv på axeln) Men nu ska jag ta mig själv i kragen och bege mig in till duchen, där jag ska spendera närmsta timmen innan Cougar Town sätter igång. Jag har fått in en hel del klagomål från min älskling, där han spåstår att jag snarkar, pratar i sömnen och allämnt stör honom under sin skönhetssömn (pga min jävliga förkylning som jag aldrig blir av med) vilket innebär att jag får sova själv inatt också, fick nämligen sova själv igår med. Men jag kan inte säga mer än att jag förstår dig till 1000% och jag lovar att jag ska friskna på mig.

Nej men nu får jag skärpa mig, nu är det endast 38 minter kvar till CT. Vi hörs imorgon! Sleep tight

Nu får jag ge mig själv en hel del beröm efter två hela updates inom loppet av 2 minuter (klappar mig själv på axeln) Men nu ska jag ta mig själv i kragen och bege mig in till duchen, där jag ska spendera närmsta timmen innan Cougar Town sätter igång. Jag har fått in en hel del klagomål från min älskling, där han spåstår att jag snarkar, pratar i sömnen och allämnt stör honom under sin skönhetssömn (pga min jävliga förkylning som jag aldrig blir av med) vilket innebär att jag får sova själv inatt också, fick nämligen sova själv igår med. Men jag kan inte säga mer än att jag förstår dig till 1000% och jag lovar att jag ska friskna på mig.

Nej men nu får jag skärpa mig, nu är det endast 38 minter kvar till CT. Vi hörs imorgon! Sleep tight

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback