skola

Straxt hämtar Mattias mig, och då bär det av mot skolan ett par timmar. Efter det blir det plugg som gäller, måste sätta igång med ett arbete som ska vara inlämnat om några veckor, lika bra att vara i tid. Sen blir det att sova tidigt idag igen, har nämligen hostat exakt hela natten, så jag får ta igen en hel del inatt!

Straxt hämtar Mattias mig, och då bär det av mot skolan ett par timmar. Efter det blir det plugg som gäller, måste sätta igång med ett arbete som ska vara inlämnat om några veckor, lika bra att vara i tid. Sen blir det att sova tidigt idag igen, har nämligen hostat exakt hela natten, så jag får ta igen en hel del inatt!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback