VÄRLDENS BÄSTA PRESENT

Som sagt så är det äntligen jag och Mattias igen! :D känns helt jävla underbart måste jag säga!!!
Vi pratade en lång stund i telefon, sen möttes vi ute och vi kunde helt enkelt inte leva utan varandra. Allt skit snack som har gått runt dom här senaste veckorna är bara rent bullshit, för jag menar inte ett enda ord som jag sagt...Åh vi är så himla lyckliga just nu, och det här kommer göra vårt förhållande mer än starkt! Jag älskar dig.

Dagens planer ser ut på följande: åka till Farsta med Mattias och Erika, sen ikväll blir det myskväll hos Linda med Erika, Adam, Garp, Jeppe (?) och sen bär det av mot min  ä l s k a d e. Men nu ska vi hoppa in i duschen, hörs senare! :D

                   

Som sagt så är det äntligen jag och Mattias igen! :D känns helt jävla underbart måste jag säga!!!
Vi pratade en lång stund i telefon, sen möttes vi ute och vi kunde helt enkelt inte leva utan varandra. Allt skit snack som har gått runt dom här senaste veckorna är bara rent bullshit, för jag menar inte ett enda ord som jag sagt...Åh vi är så himla lyckliga just nu, och det här kommer göra vårt förhållande mer än starkt! Jag älskar dig.

Dagens planer ser ut på följande: åka till Farsta med Mattias och Erika, sen ikväll blir det myskväll hos Linda med Erika, Adam, Garp, Jeppe (?) och sen bär det av mot min  ä l s k a d e. Men nu ska vi hoppa in i duschen, hörs senare! :D

                   

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback