Wednesday

Då var det äntligen dags att skriva igen, eller (?) Även fast lovat dominerat under senaste tiden så märks det klart och tydligt att skolan är i full rulle igen..Så ikväll ska jag och Erika pallra oss upp på kvälls skolan för att bl.a  skriva engelska tal, fixa med media och repetera inför redovisningen. Därefter kör jag vidare (dom som inte redan vet så fixk jag mitt efter längtade körkort i måndags :D) till Estö där Mattias och gänget ska spela fotbollsmatch. Men nu ska jag ta kontakt med Erika för att se hur, var och när vi ska åka!
Tjingeling! <3
Då var det äntligen dags att skriva igen, eller (?) Även fast lovat dominerat under senaste tiden så märks det klart och tydligt att skolan är i full rulle igen..Så ikväll ska jag och Erika pallra oss upp på kvälls skolan för att bl.a  skriva engelska tal, fixa med media och repetera inför redovisningen. Därefter kör jag vidare (dom som inte redan vet så fixk jag mitt efter längtade körkort i måndags :D) till Estö där Mattias och gänget ska spela fotbollsmatch. Men nu ska jag ta kontakt med Erika för att se hur, var och när vi ska åka!
Tjingeling! <3
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback