Bad girl

återigen en mycket dålig update. Men jag har faktiskt ett liv utanför den här "internet-dag-boken"
På sista tiden har jag umgåts med mina underbara flickor Anna och Paulina, ni gör verkligen allt så fruktansvärt fint. Sen har jag spenderat otroligt mycket, men mysig tid med min älskade pojkvän.

Vi ska packa ihop våra väskor eftersom vi tjejer drar oss ner till Göteborg (lördag-måndag), vi ska på Liseberg och sedan ska vi se själva staden, sen ska bli så himla roligt med en road trip med P & A.

Jag har precis klickat på "bekräfta beställning", jag har nämligen beställt ett par färglinser, det var ett tag sedan så jag ska beställa hem nya. Den här gången blev det blåa! :)

Nu ska jag packa ihop allt som ligger på skrivbordet, för nu är det sängen som gäller. Imorgon blir det fika med fialutta, sen middag inne i stan med mamma, moster och Johantoan.

Tittade igenom lite bilder från åren som har gått med dig hjärtat, du är så himla fin.








Dubai 2010, Gud vad du ser liten ut på bilden, men det förändrar ingenting. Jag älskar dig så fruktansvärt, you make my world go round baby.
återigen en mycket dålig update. Men jag har faktiskt ett liv utanför den här "internet-dag-boken"
På sista tiden har jag umgåts med mina underbara flickor Anna och Paulina, ni gör verkligen allt så fruktansvärt fint. Sen har jag spenderat otroligt mycket, men mysig tid med min älskade pojkvän.

Vi ska packa ihop våra väskor eftersom vi tjejer drar oss ner till Göteborg (lördag-måndag), vi ska på Liseberg och sedan ska vi se själva staden, sen ska bli så himla roligt med en road trip med P & A.

Jag har precis klickat på "bekräfta beställning", jag har nämligen beställt ett par färglinser, det var ett tag sedan så jag ska beställa hem nya. Den här gången blev det blåa! :)

Nu ska jag packa ihop allt som ligger på skrivbordet, för nu är det sängen som gäller. Imorgon blir det fika med fialutta, sen middag inne i stan med mamma, moster och Johantoan.

Tittade igenom lite bilder från åren som har gått med dig hjärtat, du är så himla fin.








Dubai 2010, Gud vad du ser liten ut på bilden, men det förändrar ingenting. Jag älskar dig så fruktansvärt, you make my world go round baby.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback