Cleaning the house.

Ja, det är precis vad jag har ägnat min otroligt roliga fredags morgon med. Det tog 3 timmar, och jag är inte ens halv klar, har hunnit städa ungefär 10 av 34 rum. Känns otroligt skönt. Men som tur var ringde mamma precis och sa att jag slapp städa alla rum, så nu ska jag slå mig ner i sängen och kolla Orange County (beroende? yes!) till Erika kommer och hämtar mig.

Vi ska ut till Muskö och äta middag och fira stora Linda som fyller hela 18 år. Så vi ska äta och dricka gott, sen vid tolvslaget ska vi ta oss in till bedarö baren där Ken ring uppträder ikväll. Så då kommer alla in, och vi ska ha så himla roligt ikväll. Jag är så fruktansvärt taggad.

Ha en trevlig dag.
Ja, det är precis vad jag har ägnat min otroligt roliga fredags morgon med. Det tog 3 timmar, och jag är inte ens halv klar, har hunnit städa ungefär 10 av 34 rum. Känns otroligt skönt. Men som tur var ringde mamma precis och sa att jag slapp städa alla rum, så nu ska jag slå mig ner i sängen och kolla Orange County (beroende? yes!) till Erika kommer och hämtar mig.

Vi ska ut till Muskö och äta middag och fira stora Linda som fyller hela 18 år. Så vi ska äta och dricka gott, sen vid tolvslaget ska vi ta oss in till bedarö baren där Ken ring uppträder ikväll. Så då kommer alla in, och vi ska ha så himla roligt ikväll. Jag är så fruktansvärt taggad.

Ha en trevlig dag.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback