Högvakt

Nu har jag precis lagt på ett lager smink, och valt ut de kläder jag ska ha på mig under dagen. Sen ska vi hoppa in i bilen och köra in mot stan, eftersom Johan går sin sista högvakt idag framför slottet. Så vi ska in och vara absolut dom största turisterna, här ska det filmas och fottas.

På hemvägen ska vi stanna till hos Ullis som fyller hela 40 år idag, grattis grattis. Sen får vi helt enkelt vänta och se vad dagen tar mig till. Ha en bra dag. tjing.
Nu har jag precis lagt på ett lager smink, och valt ut de kläder jag ska ha på mig under dagen. Sen ska vi hoppa in i bilen och köra in mot stan, eftersom Johan går sin sista högvakt idag framför slottet. Så vi ska in och vara absolut dom största turisterna, här ska det filmas och fottas.

På hemvägen ska vi stanna till hos Ullis som fyller hela 40 år idag, grattis grattis. Sen får vi helt enkelt vänta och se vad dagen tar mig till. Ha en bra dag. tjing.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mojsan:

Oc är så bra :D men jag är ändå ett större fan av One tree hill. Där vill jag vara en :D haha!

2010-08-03 | 10:47:36
Bloggadress: http://myaxel.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback