På fredag är det fläskkotlett (8)

På kvällen igår mötte jag upp Lisa för att prata om lite olika saker, det var jätte mysigt. Sen åkte jag hem och mötte upp Mattias. Det blev tv-tittande och lite prat. Sen slocknade ögonen på oss båda.

Idag har skolan tagit största tiden, men vi började 9.40 och slutade 12.20, så så stor plats tog den ändå inte. Men det var skönt med bara två lektioner.

Nu väntar jag på att Lisa och Camilla ska dyka upp, jag ska nämligen fotografera Lisa och Camilla hänger med som social-hangaround, det gillas från båda hållen!

Ikväll kommer säkert p-12 brudarna hit, sen får vi se vad som händer! :D tjingeling!

På kvällen igår mötte jag upp Lisa för att prata om lite olika saker, det var jätte mysigt. Sen åkte jag hem och mötte upp Mattias. Det blev tv-tittande och lite prat. Sen slocknade ögonen på oss båda.

Idag har skolan tagit största tiden, men vi började 9.40 och slutade 12.20, så så stor plats tog den ändå inte. Men det var skönt med bara två lektioner.

Nu väntar jag på att Lisa och Camilla ska dyka upp, jag ska nämligen fotografera Lisa och Camilla hänger med som social-hangaround, det gillas från båda hållen!

Ikväll kommer säkert p-12 brudarna hit, sen får vi se vad som händer! :D tjingeling!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback