Schleten

Ja, det är precis vad jag är. Jag är helt slut i min kropp. Kroppen säger ifrån, så nu har jag lyssnat på min ansvarsfulla kropp och satt mig här framför bloggen och bara tar det lugnt.

Efter skolan skyndade jag mig hem för att hämta bilen och därefter körde jag och tjejerna in till haninge, Lisa, Jonna och Felicia gick i haninge centrum, medans jag och Erika shoppade loss på ÖoB. Vi skulle införskaffa massa till kafeterian. Jag tror vi köpte upp allt som befann sig i butiken. Det var t.om en man som kom fram och fråga vad vi skulle göra med en kundvagn full med godis. Han trodde vi skulle dö av socker kick eller något liknande.

Men nu ska jag inte skriva mer, för nu kom min prins innanför dörren. Vi höres imorgon. Tjingeling







Ja, det är precis vad jag är. Jag är helt slut i min kropp. Kroppen säger ifrån, så nu har jag lyssnat på min ansvarsfulla kropp och satt mig här framför bloggen och bara tar det lugnt.

Efter skolan skyndade jag mig hem för att hämta bilen och därefter körde jag och tjejerna in till haninge, Lisa, Jonna och Felicia gick i haninge centrum, medans jag och Erika shoppade loss på ÖoB. Vi skulle införskaffa massa till kafeterian. Jag tror vi köpte upp allt som befann sig i butiken. Det var t.om en man som kom fram och fråga vad vi skulle göra med en kundvagn full med godis. Han trodde vi skulle dö av socker kick eller något liknande.

Men nu ska jag inte skriva mer, för nu kom min prins innanför dörren. Vi höres imorgon. Tjingeling







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback