The weekend

Som sagt, jag och familjen körde upp till Idre över helgen för att inreda och bara umgås vi i familjen. Det var jätte mysigt, vi lagada god mat, ute och motionera och bara umgicks. Men främst så packade vi upp alla nya saker vi har köpt och det var otroligt roligt att se resultatet.

Vi körde upp dit i fredags och kom hem igår (söndag). Det var en lång resa eftersom vi inte fick köra fortare än 80 pga släpet. Men vi hade ingen bråtska, vi hann prata igenom allt om man säger så.

Går"dagen"kvällen spenderade jag med min älskling, vi gick ut och åt på kroken här i Nynäs och det var så mysigt, godmat och massa snack. Sen tog vi oss hem till mig och åt jordgubbar med familjen. Det var superduper mysigt.

Dagensplaner: Träffa Erika, ska färga tillbaka mitt hår, träffa pojken min och sen gå runt ringvägen. Känns som en toppen dag rent ut sagt. Vi hörs senare, då ska jag även lägga upp lite bilder från Idre!
Som sagt, jag och familjen körde upp till Idre över helgen för att inreda och bara umgås vi i familjen. Det var jätte mysigt, vi lagada god mat, ute och motionera och bara umgicks. Men främst så packade vi upp alla nya saker vi har köpt och det var otroligt roligt att se resultatet.

Vi körde upp dit i fredags och kom hem igår (söndag). Det var en lång resa eftersom vi inte fick köra fortare än 80 pga släpet. Men vi hade ingen bråtska, vi hann prata igenom allt om man säger så.

Går"dagen"kvällen spenderade jag med min älskling, vi gick ut och åt på kroken här i Nynäs och det var så mysigt, godmat och massa snack. Sen tog vi oss hem till mig och åt jordgubbar med familjen. Det var superduper mysigt.

Dagensplaner: Träffa Erika, ska färga tillbaka mitt hår, träffa pojken min och sen gå runt ringvägen. Känns som en toppen dag rent ut sagt. Vi hörs senare, då ska jag även lägga upp lite bilder från Idre!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback