Bad update

Visst att bloggen tar en stor del av mitt liv, eftersom det är här jag kan skriva ner allt från himmel till jord. Men ibland finns det andra saker som tar min tid också. Och nu har jag faktiskt inte haft något roligt att berätta eller någon större lust att skriva om det som händer i mitt liv just nu. I fredags morse packade vi bilen full med hundar, packning och familj, sen skulle det bege sig av mig skåne, Falsterbo. Det var den läängsta resan i mitt liv. Vädret var riktigt uselt och man såg absolut ingenting så vi låg 70 km/h på motorvägen en storre tid av resan. Men efter Jönköping var det klart ch fint väder och då gasade vi på.

Idag har vi firat mormor som fyller 80 år idag. Vi var på golfklubben, och där var det cirka 70 personer som kom och grattade älskade mormor sen därefter gick släkten hem till morbror och åt en godmiddag, spelade lite spel och pratade. Vilken underbar men helt galen släkt vi har..haha! Nu har jag lagt mig i sängen för att kurrera mig själv men ska snart ut och gå med hundarna tänkte jag, jag behöver komma ut och få lite friskluft. Jag har en stor klump i halsen som gör att det blir liite svårt att svälja och det gör ont också....Imorgon bitti kör hela familjen tillbaka till sthlm och då ska jag ligga nerbäddad i sängen och mysa så jag blir frisk tills på måndag. För då är jag ledig och då ska jag hitta på massa mysiga saker, så jag mååååste bli frisk. Så är det.

Vi hörs imorgon.


haha, lisa har tagit bilderna om ni undrar varför vinklarna är så fina.




Visst att bloggen tar en stor del av mitt liv, eftersom det är här jag kan skriva ner allt från himmel till jord. Men ibland finns det andra saker som tar min tid också. Och nu har jag faktiskt inte haft något roligt att berätta eller någon större lust att skriva om det som händer i mitt liv just nu. I fredags morse packade vi bilen full med hundar, packning och familj, sen skulle det bege sig av mig skåne, Falsterbo. Det var den läängsta resan i mitt liv. Vädret var riktigt uselt och man såg absolut ingenting så vi låg 70 km/h på motorvägen en storre tid av resan. Men efter Jönköping var det klart ch fint väder och då gasade vi på.

Idag har vi firat mormor som fyller 80 år idag. Vi var på golfklubben, och där var det cirka 70 personer som kom och grattade älskade mormor sen därefter gick släkten hem till morbror och åt en godmiddag, spelade lite spel och pratade. Vilken underbar men helt galen släkt vi har..haha! Nu har jag lagt mig i sängen för att kurrera mig själv men ska snart ut och gå med hundarna tänkte jag, jag behöver komma ut och få lite friskluft. Jag har en stor klump i halsen som gör att det blir liite svårt att svälja och det gör ont också....Imorgon bitti kör hela familjen tillbaka till sthlm och då ska jag ligga nerbäddad i sängen och mysa så jag blir frisk tills på måndag. För då är jag ledig och då ska jag hitta på massa mysiga saker, så jag mååååste bli frisk. Så är det.

Vi hörs imorgon.


haha, lisa har tagit bilderna om ni undrar varför vinklarna är så fina.




Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback