JULAFTON.



Allt är i sin ordning här hemma, alla bröder är hemma, mamma och pappa är på strålande humör, hundarna vill bara äta upp julskinkan och jag är nu på topphumör, men som sagt, det kan ju ändra sig när som....

Nu har klockan även slagit över 00.00 vilken innebär att det är julafton, en dag närmare idre, en dag närmare studenten och en dag närmare tills man flyttar hemifrån. Det är en underbar känsla.  Det ända som kommer kännas jätte konstigt är att fira utan Mattias eftersom jag inte gjort det på 3 år, men men det ska nog gå bra! :D

Julafton ska firas med familjen + familjen Batljan, känns sjukt skoj att fira med sin bästus. Kul Kul. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner och kolla "the holiday" som är en liten tradition natten innan julafton. Vi hörs mer imorgon och jag hoppas jag hittar en lägenhet eller en bil i mina paket imorgon, mihiii!

All kärlek till er två brudar. Nu är det endast 3 dagar kvar tills vi åker till idre och sälen, det kommer bli galet



Allt är i sin ordning här hemma, alla bröder är hemma, mamma och pappa är på strålande humör, hundarna vill bara äta upp julskinkan och jag är nu på topphumör, men som sagt, det kan ju ändra sig när som....

Nu har klockan även slagit över 00.00 vilken innebär att det är julafton, en dag närmare idre, en dag närmare studenten och en dag närmare tills man flyttar hemifrån. Det är en underbar känsla.  Det ända som kommer kännas jätte konstigt är att fira utan Mattias eftersom jag inte gjort det på 3 år, men men det ska nog gå bra! :D

Julafton ska firas med familjen + familjen Batljan, känns sjukt skoj att fira med sin bästus. Kul Kul. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner och kolla "the holiday" som är en liten tradition natten innan julafton. Vi hörs mer imorgon och jag hoppas jag hittar en lägenhet eller en bil i mina paket imorgon, mihiii!

All kärlek till er två brudar. Nu är det endast 3 dagar kvar tills vi åker till idre och sälen, det kommer bli galet

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback