Onsdag

Inledde blogginlägget med att skriva "Tuesday" som rubrik...Jag tror jag behöver sova..ahah. Efter den här sega dagen så ska jag snart packa ner alla mina saker och bege mig upp mot mitt rum. Dagen erbjöd mig en fantastiskt underbar skoldag som innehöll grafisk och geografi sen slutade vi. Jag hann även lämna hundarna i haninge för klippning och sen hämtade jag dem också. Snällt? JA! Därefter kom Petra och Therese hem till mig för att vi skulle fotografera lite. Blev dock inget seriöst utan mest oförberedda bilder. Sen har jag bara pluggat och tagit det lugnt. Har pluggat sönder hela mig själv för ovanlighetens skull. Men skönt är det nu i efterhand. Borde egentligen plugga lite till, men tror inte jag klarar det...

Men nu ska jag gå upp till sängen och fortsätta facebook hänget. Heiido

Inledde blogginlägget med att skriva "Tuesday" som rubrik...Jag tror jag behöver sova..ahah. Efter den här sega dagen så ska jag snart packa ner alla mina saker och bege mig upp mot mitt rum. Dagen erbjöd mig en fantastiskt underbar skoldag som innehöll grafisk och geografi sen slutade vi. Jag hann även lämna hundarna i haninge för klippning och sen hämtade jag dem också. Snällt? JA! Därefter kom Petra och Therese hem till mig för att vi skulle fotografera lite. Blev dock inget seriöst utan mest oförberedda bilder. Sen har jag bara pluggat och tagit det lugnt. Har pluggat sönder hela mig själv för ovanlighetens skull. Men skönt är det nu i efterhand. Borde egentligen plugga lite till, men tror inte jag klarar det...

Men nu ska jag gå upp till sängen och fortsätta facebook hänget. Heiido

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback