School week



Ännu en skolvecka, hur kul är det? Det suger, på riktigt alltså. Men det är snart slut och då drar jag här ifrån fort som attans. Gårdagen var jätte trevligt. Det blev en promenad runt ringvägen, filmtittande hos mig och sen åkte vi till heron och titta på bio, sen körde jag hem Marcus till haninge och därefter krigade jag hem med bilen i all snöstorm. Men det gick kanon bra.

Idag händer ganska mycket, efter skolan ska jag hem till Adam och hjälpa honom med sitt svenska tal, sen ska jag hem, ta hundarna och sen är det planering inför idre ikväll hemma hos mig. Så jag får fin besök att Tessan och Elin, gissa om alla vi är taggade, det ska bli riktigt kul. Så kvällen kommer bli kanon bra den här också. All fritid är underbar tid, så är det.

Imorgon blir det plugg och sen hockey. Har inte så mycket mer att berätta just nu. Men vi hörs ikväll efter vår lilla middag.


Ännu en skolvecka, hur kul är det? Det suger, på riktigt alltså. Men det är snart slut och då drar jag här ifrån fort som attans. Gårdagen var jätte trevligt. Det blev en promenad runt ringvägen, filmtittande hos mig och sen åkte vi till heron och titta på bio, sen körde jag hem Marcus till haninge och därefter krigade jag hem med bilen i all snöstorm. Men det gick kanon bra.

Idag händer ganska mycket, efter skolan ska jag hem till Adam och hjälpa honom med sitt svenska tal, sen ska jag hem, ta hundarna och sen är det planering inför idre ikväll hemma hos mig. Så jag får fin besök att Tessan och Elin, gissa om alla vi är taggade, det ska bli riktigt kul. Så kvällen kommer bli kanon bra den här också. All fritid är underbar tid, så är det.

Imorgon blir det plugg och sen hockey. Har inte så mycket mer att berätta just nu. Men vi hörs ikväll efter vår lilla middag.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback