VÄRLDENS GLADASTE LISA

Idag är jag på kanon humör och jag tror det beror på att jag lämnat skolan för några dagar nu, det ska bli så skönt att åka iväg till Falsterbo och träffa all släkt och fira mormors stora dag. Vi kör ner till skåne imorgon bitti och kommer hem på söndag kväll och sen är jag ledig på måndag, så jag är otroligt glad. Men kan tyvärr inte lämna skolböckerna hemma för jag har två stora prov och en inlämning nästa vecka. USCH! Men snart är skiten över.

Idag redovisade jag mitt ursnygga skivomslag och pratade lite om varför jag just valt det som fanns i bilden osv. Allas var så underbart bra gjorda, det säger jag er. Det var riktigt kul att titta på. Mia-lena var  mer än nöjd med alla, så det känns skönt. Efterskolan har jag pluggat lite, jag har suttit inne på hemsidan som jag håller på att fixa som mitt projektarbete. Det blir kanon bra, fast idag har jag bara skapat några nya medlemar och lagt ut lite nya händelser osv..Nu ska jag ut och gå en powerwalk och sen köra in till haninge sen är det hem och packa...Vi hörs när vi hörs. Puss








Idag är jag på kanon humör och jag tror det beror på att jag lämnat skolan för några dagar nu, det ska bli så skönt att åka iväg till Falsterbo och träffa all släkt och fira mormors stora dag. Vi kör ner till skåne imorgon bitti och kommer hem på söndag kväll och sen är jag ledig på måndag, så jag är otroligt glad. Men kan tyvärr inte lämna skolböckerna hemma för jag har två stora prov och en inlämning nästa vecka. USCH! Men snart är skiten över.

Idag redovisade jag mitt ursnygga skivomslag och pratade lite om varför jag just valt det som fanns i bilden osv. Allas var så underbart bra gjorda, det säger jag er. Det var riktigt kul att titta på. Mia-lena var  mer än nöjd med alla, så det känns skönt. Efterskolan har jag pluggat lite, jag har suttit inne på hemsidan som jag håller på att fixa som mitt projektarbete. Det blir kanon bra, fast idag har jag bara skapat några nya medlemar och lagt ut lite nya händelser osv..Nu ska jag ut och gå en powerwalk och sen köra in till haninge sen är det hem och packa...Vi hörs när vi hörs. Puss








Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback