borta bra, hemma bäst!

Då var man hemma igen från en helgs skidor, vi har verkligen haft det toppen kul jag, Erika och Pernilla! längtar så himla mycket tillbaka! Men det kommer ett tillfälle snart igen!
Nu har jag precis skrivit klart en svenska uppsatts på 172725 sidor känns det som, men resultatet blev kanon bra! JAg ska snart slänga i mig lite mat, rensa min garderob, fixa i ordning lite kläder inför skoldagen imorgon, sen bege mig hem till min älskling! Vi har en hel del att ta igen eftersom det var 4 timmar sen vi sågs sist (sista lektionen) hi-hi!

Bilder från helgen kommer upp om någon dag eller så, 

l i v e  l i f e  
Då var man hemma igen från en helgs skidor, vi har verkligen haft det toppen kul jag, Erika och Pernilla! längtar så himla mycket tillbaka! Men det kommer ett tillfälle snart igen!
Nu har jag precis skrivit klart en svenska uppsatts på 172725 sidor känns det som, men resultatet blev kanon bra! JAg ska snart slänga i mig lite mat, rensa min garderob, fixa i ordning lite kläder inför skoldagen imorgon, sen bege mig hem till min älskling! Vi har en hel del att ta igen eftersom det var 4 timmar sen vi sågs sist (sista lektionen) hi-hi!

Bilder från helgen kommer upp om någon dag eller så, 

l i v e  l i f e  
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback