klämd i bildörren

Då var det ny vecka, nya tag och nya möjligheter! Gårdagen var fylld med massa läcker bitar. Vi var på älvsjö mässan eftersom det är UF-mässa "våga vara egen" Där man visar upp sin produkt som man framställt i skolan. Det gick kanon bra, och det var jätte roligt! Bra jobbat tjejer

Efter mässan på började jag min resa mot Upplands Väsby, där Mattias spela match! Vi åkte hem utan seger, men det såg ändå bra ut! Precis när vi skulle hoppa ut ur bilen hemma, skulle jag kliva ur bilen, jag höll handen på "pelaren" mellan fram dörren och bakdörren, och Mattias såg tyvär inte det så han drämde igen dörren, och där stod jag med helt blå fingrar och tjocka som prins korvar. Det innebar att jag tyvär fick missa sista mäss dagen idag, men tjejerna klarar det gott och väl utan er (ni är bäst)

Min  l i l l a  skada förstörde mycket idag, kunde inte packa ner allting i väskan, kunde inte plugga klart, det är inte förens nu framåt kvällen som jag har kunnat röra på mina fingrar!

Nu ska jag försöka få lite sömn eftersom det gick åt till att snyfta mig inatt --> ingen sömn. Imorgon är en mycket spännande dag (mer om det imorgon) Sen på torsdag åker vi :DDD Det ska bli så skönt!



ha det  b ä s t

Då var det ny vecka, nya tag och nya möjligheter! Gårdagen var fylld med massa läcker bitar. Vi var på älvsjö mässan eftersom det är UF-mässa "våga vara egen" Där man visar upp sin produkt som man framställt i skolan. Det gick kanon bra, och det var jätte roligt! Bra jobbat tjejer

Efter mässan på började jag min resa mot Upplands Väsby, där Mattias spela match! Vi åkte hem utan seger, men det såg ändå bra ut! Precis när vi skulle hoppa ut ur bilen hemma, skulle jag kliva ur bilen, jag höll handen på "pelaren" mellan fram dörren och bakdörren, och Mattias såg tyvär inte det så han drämde igen dörren, och där stod jag med helt blå fingrar och tjocka som prins korvar. Det innebar att jag tyvär fick missa sista mäss dagen idag, men tjejerna klarar det gott och väl utan er (ni är bäst)

Min  l i l l a  skada förstörde mycket idag, kunde inte packa ner allting i väskan, kunde inte plugga klart, det är inte förens nu framåt kvällen som jag har kunnat röra på mina fingrar!

Nu ska jag försöka få lite sömn eftersom det gick åt till att snyfta mig inatt --> ingen sömn. Imorgon är en mycket spännande dag (mer om det imorgon) Sen på torsdag åker vi :DDD Det ska bli så skönt!



ha det  b ä s t

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback