KÖRKORT

TJOHOOOOOO, min älskade pojkvän tog körkort idag, det firades med massa tårta, mumsfilibaba! han är så duktig han! :D
Imorgon bär det av mot Dubai, ÄNTLIGEN kan jag säga. Det ska bli så himla skönt med 30 grader, toppen kul och bra!

Om vi inte hörs innan imorgon, så hoppas ALLA får ett kanon lov med massa sovmornar osv! Det ska nämligen inte vi ha, massa sol och bad! :D

TJOHOOOOOO, min älskade pojkvän tog körkort idag, det firades med massa tårta, mumsfilibaba! han är så duktig han! :D
Imorgon bär det av mot Dubai, ÄNTLIGEN kan jag säga. Det ska bli så himla skönt med 30 grader, toppen kul och bra!

Om vi inte hörs innan imorgon, så hoppas ALLA får ett kanon lov med massa sovmornar osv! Det ska nämligen inte vi ha, massa sol och bad! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca Andrén:

Lisa, uppdatera lite om resan dååååå!! Och bilderna som du lovade mig se :D Puss påre

2010-03-06 | 02:46:11
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback