nu är det nära...

...tills det är torsdag, vilket innebär Dubai med min älskling, mamma och pappa. Det ska bli så skönt att byta lite miljö och väder för ett tag. Måste sätta igång med packningen idag, sen måste jag även tillbringa lite tid åt studier och hockey. wei!
Nu är jag hemma hos Mattias, han spelar lite gitarr, och jag spelar Fish ville på FB! Ska snart dra mig hemåt, så jag hinner med allt som måste göras idag...Senare ikväll är det som sagt hockey (NHC- Lidingö vikings) här hemma, sen efter blir det hem och sova eftersom det är tidig uppgång imorgon eftersom det är UF mässa imorgon, och vi ska sälja gärnet!

l i v e  l i f e  e v e r y b o d y



...tills det är torsdag, vilket innebär Dubai med min älskling, mamma och pappa. Det ska bli så skönt att byta lite miljö och väder för ett tag. Måste sätta igång med packningen idag, sen måste jag även tillbringa lite tid åt studier och hockey. wei!
Nu är jag hemma hos Mattias, han spelar lite gitarr, och jag spelar Fish ville på FB! Ska snart dra mig hemåt, så jag hinner med allt som måste göras idag...Senare ikväll är det som sagt hockey (NHC- Lidingö vikings) här hemma, sen efter blir det hem och sova eftersom det är tidig uppgång imorgon eftersom det är UF mässa imorgon, och vi ska sälja gärnet!

l i v e  l i f e  e v e r y b o d y



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback