sick n´tired

Som sagt..jag gick hem från skolan efter lunch, mamma plockade upp mig därefter blev det direkt sängen för min del! Jag har sovit exakt hela dagen. Vaknade till vid 17.00 för att gå upp och dricka lite, sen gick jag och la mig igen och pluggade lite samhälle. Det blev dock inte så mycket, men jag var tvungen och det man måste göras  s k a  göras, så är det bara!
Nu har jag precis tagit ett varmt bad och nu sitter jag i soffan och kollar "spår löst" med mamma och mormor, ska alldeles straxt hoppa ner i sängen med vovven och kolla "paradise hotell"
Måste nämligen gå till skolan (annars missar jag för mycket) så jag måste komma i säng en skaplig tid så man kommer upp imorgon! Nej nu får jag ta och avrunda, ha det bäst allihopa!


Som sagt..jag gick hem från skolan efter lunch, mamma plockade upp mig därefter blev det direkt sängen för min del! Jag har sovit exakt hela dagen. Vaknade till vid 17.00 för att gå upp och dricka lite, sen gick jag och la mig igen och pluggade lite samhälle. Det blev dock inte så mycket, men jag var tvungen och det man måste göras  s k a  göras, så är det bara!
Nu har jag precis tagit ett varmt bad och nu sitter jag i soffan och kollar "spår löst" med mamma och mormor, ska alldeles straxt hoppa ner i sängen med vovven och kolla "paradise hotell"
Måste nämligen gå till skolan (annars missar jag för mycket) så jag måste komma i säng en skaplig tid så man kommer upp imorgon! Nej nu får jag ta och avrunda, ha det bäst allihopa!


Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Stackars dig!

2010-02-04 | 16:17:48
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback