skärpning..

..måste ske från min sida igen! Ska bättra mig med bloggandet, jag lvoar!
men jag varken haft lust eller ork! har så fruktansvärt mycket i skolan just nu (det tar kol på mig) orkar inget annat än att plugga, träna och sova!
Nu har vi historia och vi arbetar med en inlämnings uppgift som ska vara klar om två veckor. Så jag måste jobba på nu om jag ska hinna! Det enda som får mig att vilka gå upp på morgonen för att pallra mig till skolan är tanken av att vi ska åka skidor om två dagar, sen åker vi till Dubai om 16 dagar. Det ska bli så himla skönt måste jag säga...längtar som F*N!

Nu måste jag fortsätta skriva. take care!
..måste ske från min sida igen! Ska bättra mig med bloggandet, jag lvoar!
men jag varken haft lust eller ork! har så fruktansvärt mycket i skolan just nu (det tar kol på mig) orkar inget annat än att plugga, träna och sova!
Nu har vi historia och vi arbetar med en inlämnings uppgift som ska vara klar om två veckor. Så jag måste jobba på nu om jag ska hinna! Det enda som får mig att vilka gå upp på morgonen för att pallra mig till skolan är tanken av att vi ska åka skidor om två dagar, sen åker vi till Dubai om 16 dagar. Det ska bli så himla skönt måste jag säga...längtar som F*N!

Nu måste jag fortsätta skriva. take care!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Elysh ♥:

Gumman vem har gjort din design? <3

2010-02-10 | 18:45:52
Bloggadress: http://elysh.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback