"baby" sitter

Idag blev det barnvakt (kanske inte kan säga det längre eftersom tjejerna har blivit stora nu) och jag blir alltind lika glad att träffa dom! Vi spelade spel, fixa photoshop, fixade med johannas dator och till sist kollade vi igenom  a l l t  som Ellen fick i julklapp.
Fick dock lite panik efter ett tag eftersom jag kom på att tiden till plugg började bli kort. Vi har historia b prov imorgon och engelska b bokrecension typ :S så jag måste läsa igenom historian nu igen, så ha det bra så länge. Så hörs vi!
Idag blev det barnvakt (kanske inte kan säga det längre eftersom tjejerna har blivit stora nu) och jag blir alltind lika glad att träffa dom! Vi spelade spel, fixa photoshop, fixade med johannas dator och till sist kollade vi igenom  a l l t  som Ellen fick i julklapp.
Fick dock lite panik efter ett tag eftersom jag kom på att tiden till plugg började bli kort. Vi har historia b prov imorgon och engelska b bokrecension typ :S så jag måste läsa igenom historian nu igen, så ha det bra så länge. Så hörs vi!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

SVAR: Tack! Men inte lika fina bilder som dina :P



Och jag hade jättekul när du passade oss, så jag vill bara säga TACK!<333

2010-01-28 | 16:08:31
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback