mysfaktor 10

Då har man kommit hem till Mattias! Han tyckte håret blev toppen fint! Och jag måste nog hålla med nu, tyckte dock det blev lite för, aah jag vet inte. haha! Nu ligger han i sängen och jag sitter här, kollar funt lite på bloggar och väntar på att Paradise hotell ska börja! Sen blir det mys för hela slanten.
 Imorgon blir det skolan (Foto, Matte B, Samhälle B, Foto) Eftersom det är cirka en månad kvar tills vi åker till Dubai, så måste jag fixa nytt pass, mitt går ut snart! Så det blir passfixning(?) imorgon! Ha det toppen!

Live it!
Då har man kommit hem till Mattias! Han tyckte håret blev toppen fint! Och jag måste nog hålla med nu, tyckte dock det blev lite för, aah jag vet inte. haha! Nu ligger han i sängen och jag sitter här, kollar funt lite på bloggar och väntar på att Paradise hotell ska börja! Sen blir det mys för hela slanten.
 Imorgon blir det skolan (Foto, Matte B, Samhälle B, Foto) Eftersom det är cirka en månad kvar tills vi åker till Dubai, så måste jag fixa nytt pass, mitt går ut snart! Så det blir passfixning(?) imorgon! Ha det toppen!

Live it!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback