ny dag, nya möjligheter


Idag är det söndag, vilket innebär plugg, plugg plugg. Söndagar innebär också att det är skola imorgon --> redovisning!! usch, vad jag verkligen haaatar det..
Men nu ska vi inte vara sånna! Jag klev precis upp ur en varm säng med en sovande pojkvän i, jag kände att jag ville upp och skriva lite på mitt project innan vi ska ut och äta brunch..Men nu ska jag skriva lite, sen väcka på Mattias! Höres senare!

 


Idag är det söndag, vilket innebär plugg, plugg plugg. Söndagar innebär också att det är skola imorgon --> redovisning!! usch, vad jag verkligen haaatar det..
Men nu ska vi inte vara sånna! Jag klev precis upp ur en varm säng med en sovande pojkvän i, jag kände att jag ville upp och skriva lite på mitt project innan vi ska ut och äta brunch..Men nu ska jag skriva lite, sen väcka på Mattias! Höres senare!

 

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Vad fin din blogg har blivit! Du är verkligen duktig på att ta kort! Ha det suuuper, ses!

2010-01-10 | 11:11:57
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback