schooltime

Tisdag idag då, vilket innebär skola och skridskor. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...Vill verkligen inte åka skridskor eftersom jag ramlade och slog mig  r e j ä l t. Men jag ska kriga där ute, så jag kan visa att jag är en liten (is)prinsessa.
Nu har vi historia b, så jag måste fortsätta på uppgiften. Vi hörs lite senare. (åker med mamma till stan efter skolan, för att fixa lite möbler)

l i v e  y o u r  l i f e

Tisdag idag då, vilket innebär skola och skridskor. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...Vill verkligen inte åka skridskor eftersom jag ramlade och slog mig  r e j ä l t. Men jag ska kriga där ute, så jag kan visa att jag är en liten (is)prinsessa.
Nu har vi historia b, så jag måste fortsätta på uppgiften. Vi hörs lite senare. (åker med mamma till stan efter skolan, för att fixa lite möbler)

l i v e  y o u r  l i f e

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Erika:

den nya headern är toppenfin älskling!:) <3<3

2010-01-26 | 22:16:56


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback