Torsdag

sista dagen på veckan, eftersom man är ledis imorgon pga av att det är öppet hus idag.
Gjorde precis ett matte prov, det gick kanoners! Så nu kan jag njuta av helgen för första gången på jätte länge (har pluggat varje helg nu i flera veckor)
Så denna helg ska gå åt till vänner, mattias och familjen!
Imorgon blir det massa shopping m Mattias och Erika. Sen blir det bio för hela slanten, ska bli jätte mysigt!

Nu måste jag fokusera på svenska lektionen!
sista dagen på veckan, eftersom man är ledis imorgon pga av att det är öppet hus idag.
Gjorde precis ett matte prov, det gick kanoners! Så nu kan jag njuta av helgen för första gången på jätte länge (har pluggat varje helg nu i flera veckor)
Så denna helg ska gå åt till vänner, mattias och familjen!
Imorgon blir det massa shopping m Mattias och Erika. Sen blir det bio för hela slanten, ska bli jätte mysigt!

Nu måste jag fokusera på svenska lektionen!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback