DU BETYDER ALLT ÄLSKLING

att min lilla prins gjorde det, det trodde jag aldrig, alltså verkligen aldrig. När jag kom hem igår fick jag inte gå in i mitt rum, men efter mycket om och men rök jag i handtaget men bara på ett villkor, jag skulle blunda och Mattias skulle hålla för mina ögon. När dörren öppnades låg det ros blad, massa fina blombuketter, champagne och två  guldringar på sängen. Åh trodde verkligen inte mina ögon. Men allt var verklighet, det var det som var det bästa. Så nu har vi förlovat oss och jag är så fruktansvärt glad, jag svävar på moln för tillfället. Jag älskar dig min prins, f ö r  a l l t i d.
att min lilla prins gjorde det, det trodde jag aldrig, alltså verkligen aldrig. När jag kom hem igår fick jag inte gå in i mitt rum, men efter mycket om och men rök jag i handtaget men bara på ett villkor, jag skulle blunda och Mattias skulle hålla för mina ögon. När dörren öppnades låg det ros blad, massa fina blombuketter, champagne och två  guldringar på sängen. Åh trodde verkligen inte mina ögon. Men allt var verklighet, det var det som var det bästa. Så nu har vi förlovat oss och jag är så fruktansvärt glad, jag svävar på moln för tillfället. Jag älskar dig min prins, f ö r  a l l t i d.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback